måndag 11 juni 2012

Packar lite granna inför den stundande 5 dagars jobbresan och lyssnar på musik.

Fick precis ett svar att jag inte gått vidare i rekryteringsprocessen i ett utav de 3 jobben jag sökt.
Det var det jobbet som skulle vart smidigast men som jag egentligen minst ville ha, så vi fortsätter att hoppas på de två kvarvarande!

I förrgår ringde de dock från Lernia, dit jag skickat en spontanansökan för ett tag sedan. De erbjöd mig ett 4 månaders vikariat hos ett företag i göteborg.. Fick snällt tacka nej och meddela att jag redan var uppbokad det närmsta. På sätt och vis synd eftersom mitt nuvarande uppdrag endast sträcker sig till 1 augusti. Men men!

I "värsta" fall får jag väll "bara" plugga augusti - oktober. Har ju sökt lite strökurser på högskolan också och har ju min fasta tjänst som P.A, så sysslolös ska jag väll inte lyckas bli.

 Letandet efter katt går sakta men säkert framåt. Nu krävs det bara lite is i magen och invänta den rätta känslan och sen välja. Blir nog fint!

Ha en härlig vecka, det ska jag ha! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar